بهترین روش نصب دوربین مداربسته

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



 البته که برای دریافت تصاویر نیاز به دستگاه ضبط کننده DVR دارید. اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر قابل قبول و البته قیمت مناسب هستید، دوربین های AHD بهترین گزینه برای شماست. اگر نیاز به آشنایی بیشتر با این نوع دوربین ها دارید حتما با مشاورین تماس بگیرید. تفاوت ظاهری انواع دوربین های مداربسته در ساخت دوربین های مداربسته علاوه بر تفاوت تکنولوژی بکار رفته در ساخت آنها، ظاهر دوربین ها نیز با یکدیگر تفاوت اساسی دارند که این تفاوت ها در کاربرد هر یک از آنها نیز تفاوت ایجاد می کند. در ادامه با یکدیگر به بررسی هزینه نصب دوربین مداربسته می پردازیم: دوربین های DOME: شکل ظاهری دوربین های دام از نامشان پیداست. کلمه دام (Dome) به معنی گنبد یا همان شکل کروی می باشد. دوربین های مداربسته دام نیز ظاهری گنبدی شکل دارند. کاربرد این نوع دوربین مداربسته معمولا در فضای داخلی می باشد و بیشتر برای اماکن غیرضنعتی از آنها استفاده می شود. دید در شب این نوع دوربین ها متوسط است و لنز بکار رفته در این دوربین ها از نوع واید می باشد.

 دوربین های SPEED DOME: دوربین های اسپید دام درواقع دوربین های اپدیت شده نوع دام هستند! تفاوت اصلی دوربین های اسپید دام با دوربین های دام در قابلیت چرخش کامل افقی و عمودی آنها می باشد. همچنین این نوع دوربین مقاومت بالایی در شرایط دمایی دشوار دارند. دوربین های BULLET: نام این دوربین ها نیز با توجه ظاهر و شکل بدنه اشان انتخاب شده است. هدف اصلی از تولید دوربین های بولت برای استفاده در فضا های خارجی می باشد.

 از مهم ترین قابلیت این نوع دوربین مداربسته می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که این قابلیت با توجه به اینکه دوربین بولت بیشتر برای فضا های خارج استفاده می شود، ضروری می باشد تا دوربین در شرایط  آب و هوای دشوار نیز بتواند به خوبی به کارش ادامه دهد. اگر احساس می کنید که به چند نوع دوربین برای تامین امنیت منطقه یا افراد مورد نظر خود احتیاج دارید، مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما تهیه‌ی دوربین به صورت پکیج می باشد. در ادامه پکیج های را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 23:19 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: